- Ét system til det hele

Hotelboss er cloud-baseret og rummer alle de funktioner, du behøver i den daglige drift af dit hotel eller bed & breakfast: online booking af værelser, reservation af borde, kasseapparat, real-time integration til hotels.com, booking.com, Expedia med flere.

Du vil sikkert gerne have et bud på startomkostningerne i runde tal. Der er kun ét, men det er helt rundt = 0 kroner.

 

PRØV HOTELBOSS GRATIS

Derfor skal du vælge HotelBoss

Derfor skal du vælge HotelBoss

  • Fleksibel booking

    Dine gæster kan booke værelser, bestille bord i restauranten og meget mere hjemmefra, undervejs i bil, fly, tog - eller fra værelset. Alt hvad der kræves er netadgang.

  • No cure… no pay

    Du betaler kun, når du bruger HotelBoss. Ingen startomkostninger. Ingen tomgangsudgift. Du betaler kun, når du selv får penge i kassen og uanset hvor mange bookinger du får, betaler du max. 995,- per måned.

  • Multitasking? No problem!

    Booking, ajourføring af kapacitet, interaktion med booking websites, kasseapparat, bordreservationer og mange andre funktionaliteter. Hotelboss er en tovholder med utroligt mange arme.

  • Fra XS til XL

    Størrelse ingen hindring. Uanset om du udbyder 1 eller 100 værelser, kan Hotelboss gøre din hverdag lettere, øge din effektivitet og dermed skabe grundlag for en bedre forretning.

  • Hallo verden!

    Gode produkter og tilbud sælger kun, hvis de bliver set. Derfor er Hotelboss integreret med alle de vigtigste online bookingsites verden over.

  • Vellykket integration

    Hotelboss er samarbejdsvillig og arbejder uden kommunikationsbesvær sammen med eksempelvis e-conomic.

  • Mobil og tablet

    Hotelboss er tilgængelig for dine gæster fra alle platforme. Butikken er altså åben for booking 24/7 - 365 dage om året.

  • Tilgængelig for gæster 24/7 - 365 fra computer, tablet og mobiltelefon

Funktioner

Funktioner

Her kan du læse om systemets mange funktioner.
Vi har delt dem op i nogle kategorier,
for at give dig et bedre overblik.

  • Kasseapparat

  • Kasseafregning

  • Bordbestilling

  • Online bordbestilling til din hjemmeside

  • PMS til håndtering af værelsesbestillinger

  • Channel-Manager til automatisk tovejsstyring af hotelportaler: Booking.com, Hotels.com, TouristOnline.dk, og mange andre

  • Rengøringsapp til smartphones

  • Meget nem oplæring i systemet af dit personale

  • Dansk, engelsk og tysk onlinebestilling samt support

  • Gratis support i normal arbejdstid

  • PC-baseret med touchskærm understøttelse

  • Kasseskuffe

  • Bonprintere

  • Køkkenprintere

  • Standardprintere

  • Valgfri opsætning af produkter, farver, varegrupper samt priser

  • Mange layouts der kan kaldes frem afhængig af begivenhed eller bruger

  • Mange betalingsmåder; kontant, kreditkort, MobilePay, regning, værelse, gavekort

  • Flere valutaer

  • Splitregning

  • Ret tekster og priser under indtastning

  • Opret varer ”on the fly”

  • Udskriv bon, køkkenbon samt faktura

  • Gem og hent bonner

  • Kasseafstemning

  • Lagerstyring

  • Kasserapporter inkluderet, mange rapporter leveret som pivottabeller

  • Fuldt ud integreret med hotel- og restaurantmodulerne.

  • Fuld integration med e-conomics

  • Håndter flere restaurant- og konferencelokaler

  • Bestilling lokalt af borde, lokaler, lokation m.m.

  • Bestil antal voksne, børn, høj stol, flag på bordet

  • Flot visuel oversigt over bordbestilling for hele dagen med nemt skift til andre dage

  • Udskrift af selskabs- samt dagskøreplan for alle bestillinger

  • Begivenhedshåndtering, eks.: Valentinsdag, Sct. Hans aften, arrangementer m.m.

  • Online bordbestilling fra din egen hjemmeside. Gælder også begivenheder du selv opretter

  • E-mail/SMS bekræftelser, påmindelser samt tilfredshedsundersøgelser til gæsterne

  • Overstyring af begivenheder eks.: Hvis du har lukket for frokost en enkelt dag

  • Omsætningsrapporter inkluderet, mange rapporter leveret som pivottabeller

  • Fuldt ud integreret med hotel- og kassemodulerne

  • Fuld integration med e-conomics

  • Håndter flere hoteller

  • Multibestilling af værelser

  • Drag & drop flytning af værelser

  • CTRL-drag for kopiering af booking

  • Flot visuel oversigt over værelsesbestillinger med nemt skift til andre perioder

  • Tydelig oversigt over priser og ledighed

  • Kreditkort registrering

  • E-mail og udskrift af bekræftelser samt fakturaer, dansk, engelsk og tysk

  • Valutahåndtering

  • Visning af rengøringstilstand pr. værelse

  • Styring af betaler samt gæstelister

  • Blokering af værelser, værelsesgrupper samt hele hotellet ifm. renovering eller andet

  • Rapporter, belægningsprocenter for værelser, værelsesgrupper samt hele hotellet

  • E-mail/SMS bekræftelser, påmindelser samt tilfredshedsundersøgelser til gæsterne

  • Omsætningsrapporter inkluderet, mange rapporter leveret som pivottabeller

  • Fuldt ud integreret med restaurant- og kassemodulerne

  • Fuld integration med e-conomics

  • Automatisk bordbestilling i restaurant ved morgenmadsbestilling

  • Online værelsesbestilling fra din egen hjemmeside uden provision

  • Låsning af værelser til gæster

  • Ankomst- og afrejselister

  • Automatisk rengøringsstatus, også ved ”blivere”

  • Vedligeholdelsesregistrering, og så med foto

  • Glemte genstande med fotoregistrering

  • Instrukser til personale

  • Minibar registrering

  • Channel Manager til håndtering af bookinger fra online bookingportaler som: Booking.com, Hotels.com, TouristOnline.dk, og mange andre

  • Spar tid på indtastning af bookinger samt ledighed, da det sker helt automatisk

  • Holder alle bookingportaler synkroniserede med både priser og ledige værelser

  • Lynhurtig og nem opdatering af priser

Priser

Priser

Max 995 kr.

pr. måned uanset
antal moduler.
  • Fra XS til XL
  • 20 kr. pr booking/nat - dog max 995 kr. pr måned
  • 0 kr. i opstartsgebyr
  • Gratis support i almindelig arbejdstid
  • Ét system til hele hotellet
Kundeudtalelser

Kundeudtalelser

  • Hvad har HotelBoss betydet for jer? 

    HotelBoss har betydet, at vi ikke behøver at have personale, der decideret er uddannet receptionister, fordi det er så let og enkelt at gå til. Det er overskueligt og kan det, vi har behov for her på stedet for at kunne huse vores gæster og tage imod dem på bedst mulig måde. 


    Hvis du skal fremhæve én enkelt ting ved HotelBoss, hvad vil det så være? 

    Det virker ufatteligt godt med samarbejdet op til channel manager. Vores andre bookingagenter, der kan booke på hotellet, går direkte i systemet og tildeler selv værelser. Så der er aldrig overbookinger. Vi skal ikke tænke på de ting - det er fantastisk. 


    Se en kort video og hør mere om, hvad HoteBoss har betydet for Hotel 6400 (åbner i nyt vindue)

    Elise Bender, supervisor
    Hotel 6400 - Sønderborg
  • Et system der gjorde en forskel fra dag et!

    Jeg har gennem årene prøvet de fleste systemer til booking, kasseapparat, online betaling, bordbestilling, timeregnskab og meget mere. Problemet ved alle tidligere set-ups har været integrationen mellem de forskellige dele. Enten har det været enormt besværligt eller meget dyrt at få systemerne til at spille sammen. Desuden har jeg brugt al for meget tid på at ajourføre ledig kapacitet på diverse bookingsites.

    HOTELBOSS har været en befrielse. Alt kommunikerer gnidningsløst, og der kommer ingen løbende udgifter til drift. I øvrigt heller ikke til teknikerhjælp, da HOTELBOSS yder 24/7 support året rundt. HOTELBOSS har ganske enkelt gjort min forretning mere effektiv og rentabel. For mig har det været en one-stop solution.

    Jesper Dyrvig-Pedersen
    DET GAMLE RÅDHUS - Gråsten
Prøv gratis i 30 dage

Prøv gratis i 30 dage

Om os

Om os

HotelBoss er udviklet af televirksomheden ipnordic A/S i Gråsten med direktør Thorben G. Jensen i spidsen.

I marts 2015 købte selskabet byens tidligere rådhus og omdannede det til hotel og restaurant under navnet DET GAMLE RÅDHUS. Her opstod idéen til et nyt totalsystem, der skulle gøre det nemmere og billigere at være hotelejer.

Thorben G. Jensen var chokeret over, hvor besværligt og stressende det kunne være, når hotellets kapacitet konstant skulle holdes opdateret på alle de store online bookingportaler. Samtidig blev det en kostbar affære, fordi prisen for booking- og reservationssystemer til både hotellet og restauranten hurtigt løb op i mange tusinde kroner.

Sammen med ipnordic’s IT-udviklere gik han i gang med at udtænke ét samlet system, der skulle imødekomme alle de udfordringer, man oplever som hotelejer. Det var samtidig væsentligt at tage højde for både pris og brugervenlighed, så alle kan være med – uanset om man driver en lille Bed & Breakfast i Skagen eller et stort hotel i Odense.

Kender man ipnordic A/S, kender man også den unikke kundeservice, og den er nu ført videre til HotelBoss; ingen binding og gratis support i almindelig arbejdstid.

Vil du være en del af vores stærke hold?

Søg en af de opslåede stillinger, eller send en uopfordret ansøgning til job@ipnordic.dk
Vi søger en salgskonsulent med stort kendskab til hotel- og restaurationsbranchen - se opslaget her

 
 
KONXION A/S